Mexico dag 6

19 februari 2020 - Holbox, Mexico

Vanochtend 7 uur sprong ik uit mijn bed en trok snel wat aan. In alle stilte glipte ik de kamer uit om op het dakterras de zon te zien opkomen. Het uitzicht was heel erg mooi maar door de bewolking kon ik het toch niet goed zien. Helaas maar morgen proberen we het opnieuw.

20200219_065520

20200219_072517

Na het ontbijt bestellen we bij de receptie een golfkar voor 3 uurtjes zodat we het eiland kunnen ontdekken.

20200219_102347

We rijden eerst de verkeerde kant op waar we eindigen bij de laatste rustplaats voor de mensen en het afval van het eiland. Een begraafplaats en vuilnisbelt...... Snel omkeren want hier worden wij niet vrolijk van. Ook Kevin nam het stuur even over en na maar liefs 1 hele rijles te hebben gehad in Nederland vond hij zelf wel dat hij als enigste de volledige controle had over de golfkar. En op mijn rijstijl had hij nog wel het een en ander aan te merken. En omdat alles kan en mag op vakantie en wij zeker niet de moeilijkste zijn was het daarna de beurt aan mitchell. Helaas werd na een paar minuten de spanning hem al teveel en moest hij helaas afhaken. Eindelijk hadden we de juiste route te pakken en kwamen uit op een mooi strandje met een steiger die de zee in loopt. Waar we natuurlijk uitgebreid de tijd hebben genomen voor een fotomomentje! En ja ze zijn bijna Instagram waardig geworden!

20200219_095206

20200219_21353720200219_213555

Daarna vervolgde we onze route naar het centrum waar we mooie muurschilderingen hebben gezien althans Mitchell moet ik de foto's nog even laten zien want er was iets spannends op zijn telefoon aan de hand ;-) .

20200219_114236

20200219_185709

Na een drankje aan het strand was het alweer tijd om terug te gaan naar het hotel voor een  lekkere lunch.

20200219_111244

Het laatste stuk nam Julia het stuur even over en die heeft ons weer veilig thuis gebracht.

20200219_120803

De rest van de middag liggen we lekker te luieren op het strand met een boekje erbij en stouwen we ons vol met heerlijke crepes met banaan en nutella.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl