Adios mexico!

28 februari 2020 - Tulum, Mexico

0421cf21-a1b9-4dd3-872a-ea5cf776f837

Aan alles komt een eind en helaas is dat ook voor deze vakantie zo. Vandaag is de dag van de spullen inpakken, auto terugbrengen en naar het vliegveld om terug naar huis te gaan. We hebben een hele leuke tijd gehad in mexico. Super veel gezien en gedaan, veel gereist en veel gegeten. We hebben ook een hoop nieuwe dingen geleerd zoals dat tacos in mexico helemaal niet hard zijn maar gewoon kleine tortillas en dat een marquesita met kaas en nutella best lekker is.Ook hebben we ontdekt dat rondreizen met kinderen best intensief is, maar dat ze zich wel heel snel kunnen aanpassen. En dat je in mexico geen wc papier mag doortrekken ( hebben wij wel gedaan want gadver gewoon). Ook kwamen we er achter dat vegan food echt heel lekker is, dat dolfijnen nooit slapen en dat cenotes hele mooie plekken zijn waar vroeger mensen werden geofferd. Ook ben ik er achter gekomen dat ik het heel leuk vind om een blog te schrijven maar dat er wel meer tijd in gaat zitten dan ik dacht.

Er waren ook een paar dingen die we de volgende keer anders zouden doen. Zo zouden we geen 2 steden meer achter elkaar bezoeken en iets langer de tijd nemen per plaats. Ik zou het duiken niet tot de laatste dag bewaren en vaker een appartementje huren in plaats van een hotel.

Helemaal opgeladen en blij gaan we terug naar Nederland. Waar ik me dan eindelijk in ga schrijven voor yoga lessen, mijn huis af ga maken en een cursus schrijven ga volgen. Want je bent nooit te oud om te leren!!

Hoop dat jullie het leuk vonden om onze vakantieblog te lezen. Mocht je het zo leuk vinden en niet meer zonder mijn blogs kunnen, of wil je via mij meer te weten komen over een land naar keuze .....Dan mag je natuurlijk altijd een vakantie budget over maken naar mijn rekeningnummer met in de beschrijving het land van je keuze en dan zie je de blog snel tegemoet  ;-))))

Te veo en Holanda bebes!!!!

1. Jan DIRven:
    28 februari 2020
    Ik heb van je blog genoten. Helemaal top en leuk geschreven. Op naar de volgende reis.
    Goede cliche terig
  2. Mary:
    28 februari 2020
    Het was geweldig om jullie zo te kunnen volgen. Jolanda een schrijfcursus is echt iets voor jou, want je hebt nu al een hele leuke stijl van schrijven
  3. Mira Dirven:
    28 februari 2020
    Ik ga je blogs missen leuk jullie zo te volgen. Goede vlucht terug naar huis en sterkte met de jetlag 😘