Mexico dag 12

26 februari 2020 - Tulum, Mexico

Vanochtend heerlijk uitgeslapen tot 8 uur. Na een heerlijke douche met prima straal dit keer zijn we klaar voor een dagje strand. Ik word geappt dat we al mogen inchecken in ons volgende appartement dus na het ontbijt rijden we in 4 minuten naar ons nieuwe adres voor de laatste 3 nachten van onze vakantie. Een vriendelijk man staat ons al op te wachten. Het is een mooi en schoon appartement met een wasmachine dus ik ben helemaal blij.

20200225_18432620200225_18424820200225_184345

We gooien onze spullen neer en gaan op weg naar het strand. We zien een leuke strandtent met Japanse cuisine. Wij denken sushi, sashimi teriyaki jammie jammie. Voor een bedje op het strand moeten we wel 500 pesos ophoesten maar fuck it, het is dinsdag!

20200225_184139

We gaan lekker liggen en vragen de kaart want ik heb er wel trek voor! Helaas zie ik al in 1 oogopslag dat dit helemaal niet Japans is. Ik zag bij binnenkomst wel dat ze shiatsu massages hadden dus wellicht dat ze dit bedoelen ..... Na een kleine brok teleurstelling te hebben weggeslikt, bestellen we een Pizza. Deze verdwijnt in een holle kies dus bestellen we nog wat dingen van de kaart. Het is allemaal lekker maar absoluut niet Japans. Inmiddels heb ik al opgezocht of er een goede japanner in de buurt is. Want als het eenmaal in ons hoofd zit dan gaat het er niet meer zo makkelijk uit. Gelukkig zitten er hier 2 Japanners met goede recenties dus die plannen we in!!!!

Na het eten gaan we lekker de zee in. Het water is lekker, de golven zijn hoog en de zon schijnt op ons bolletje. Wat is het hier genieten. Mitchell vermaakt zich heel de middag met de golven en Juul oefent haar radslagen op het strand en maakt zandtaartjes. Kevin ligt in coma op een grote poef. En wij liggen lekker te genieten op het bed.

20200225_11572920200225_125331IMG-20200225-WA001520200225_184126

Na het strand gaan we naar de supermarkt om wat drinken en lekkere dingen te halen en daarna terug naar het appartement. Tijd om de wifi te misbruiken ;-)

20200225_184241

Er is hier netflix op de tv dus de kinderen ploffen na het douchen neer op de bank met snoep dus die horen we de komende uren niet.

Vanavond eten we lekker sushi in het Japanse restaurant Nao. Het is allemaal heel erg lekker , zo lekker dat we zijn vergeten om foto's te maken ;-) De kids zijn na het eten moe dus gaan we terug naar het appartement. Het liefst blijf ik in het centrum om daar nog wat door de straten te slenteren, winkeltjes te kijken en lekker wat te drinken want nu het einde in zicht is wil ik het liefst alles uit de dagen halen die we hier nog hebben. En als ik ga opsommen wat ik hier allemaal nog wil doen moeten we zeker nog een weekje bijboeken.....

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl